Natuurlijk zijn wij altijd geïnteresseerd in mensen die graag bij Verhuurbedrijf Zuid-Holland willen werken.
Met enige regelmaat zijn wij op zoek naar ervaren chauffeurs, logistiek medewerkers (m/v), schoonmakers (m/v), technici (m/v) en admini...
De aard van ons bedrijf maakt dat wij iedere week een groot aantal verzoeken tot sponsoring krijgen. Veelal heeft men bij het organiseren van een evenement voor een goed doel huurmaterialen nodig. Wij hebben hier een budget voor, waarbij het zw...
Nee uw artikelen worden pas voor u gereserveerd nadat u de offerte schriftelijk (per mail) heeft goedgekeurd. U ontvangt dan ook van ons een opdrachtbevestiging.
Bestek, glaswerk en een aantal onderdelen van het assortiment kleinmateriaal en servies kunt u alleen per bestelhoeveelheid afnemen. Voor bestek is dat merendeels in een veelvoud van 12 stuks. Bij glaswerk en servies is de bestelhoeveelheid veelal ge...
Vanuit uw account van de webshop van Verhuurbedrijf Zuid-Holland kunt u tot 3 werkdagen voor levering nog wijzigen. U ontvangt vervolgens van ons de gewijzigde bevestiging. Voor een goede gang van zaken verzoeken wij u om ons met een reply aan te gev...
Annulering tot 4 weken voor leveringsdatum brengen wij 25% van de huurwaarde van het geannuleerde in rekening; tot 1 week voor leveringsdatum is dat 50%; tot 2 dagen voor levering 100%. Ziet u daarvoor ook onze leveringsvoorwaarden die in de footer v...
Elke levering wordt door onze chauffeur, samen met de klant bij aflevering bekeken en geteld. In het voorkomende geval dat er iets niet klopt, wordt daar een duidelijke notitie op de afleverbon van gemaakt en wordt samen met u gekeken of en zo ja wel...
De dag voor gebruik en de dag na gebruik worden normaliter gezien als transportdagen. De transportdagen worden niet als extra huurdagen berekend. Mits de som van de transportdagen en de gebruiksdag niet meer dan 48 uur bedraagt. De zondag telt niet a...
Het gehuurde dient ontkliekt aangeleverd te worden. Schoonmaak/afwaskosten van bestek, servies, kleinmateriaal en apparatuur wordt separaat op de offerte- of orderbevestiging opgegeven.
De transportkosten zijn afhankelijk van een aantal factoren: volume, afstand, tijdstip en dag van levering. Op basis van uw opgave die in invoert als in gebruik maakt van uw account van Verhuurbedrijf Zuid-Holland, berekenen wij de voor u meest gunst...
In het geval dat een door ons geleverd apparaat niet functioneert kunt u het volgende doen:
bel tijdens kantooruren met onze front office: 0182-303200
check of de stekker op de juiste wijze in het stopcontact zit
check of er stroom op de aanvoer...
samen met de chauffeur wordt de bestelling gecontroleert op compleetheid. Bij eventueel manco wordt notitie gemaakt op de afleverbon en wordt overlegd hoe dit samen met u opgelost kan worden;
constateert u een manco ...
Nee wij verhuren niet een specifieke thermoskan voor thee. Wel is het zo dat de thermoskan 1,5 liter vooral voor koffie wordt ingezet en dat de thermoskan 1 liter met name voor thee wordt ingezet.
De terrasverwarmers bevatten kostbare kwetsbare delen die bij liggend vervoer defect kunnen raken. Vervoert u deze artikelen zelf dan bent u ook aansprakelijk voor schade die ontstaat tijdens het vervoer en/of gebruik. Omdat wij instaan voor de kwali...
Ja dat kan. Dagelijks rijden wij met een modern wagenpark talloze orders naar klanten. Als u van deze dienst gebruik wenst te maken dan kunt u dit aangeven als u met uw account ingelogd bent op de webshop van Verhuurbedrijf Zuid-Holland. Heeft u nog ...
De transporttarieven worden berekend op basis van uw aangegeven wensen. O.a. afhankelijk van tijdstip, locatie en volume wordt het tarief berekend. Op de offerte treft u altijd de vastgestelde transportkosten (en overige kosten) aan. De transporttari...
Wij leveren in zogenaamde tijdvensters. In veel gevallen heeft u de keuze tussen een ochtend- of middaglevering. U geeft uw voorkeur op tijdens het bestelproces via uw account op de webshop van Verhuurbedrijf Zuid-Holland.
Specifieke tijdvensters (J...
De kosten van zogenaamde JIT-leveringen (Just In Time) worden bepaald door tijdstip (overdag-avond-nacht), specifieke dag (werkdag-weekend dag) en uiteraard afstand en volume. Onze frontoffice collega's berekenen voor u welke kosten met uw specifieke...
Ja in principe blijft dit materiaal (emballage) achter. Wij leveren alles rijdend aan en halen de artikelen in de zelfde vorm ook weer bij u op.
Houdt u er dus rekening mee dat u enige opslagruimte nodig heeft om de emballage tijdens uw event te sta...
In het sporadische geval dat een door ons geleverd apparaat niet functioneert kunt u het volgende doen:
- bel tijdens kantooruren met onze front office: 0182-303200
- check of de stekker op de juiste wijze in stopcontact zit
- check of er st...
Ja bij het in ontvangst nemen van de huurgoederen dient de huurder of een daartoe bevoegd of gevolmachtigd persoon zich met een geldig legitimatiebewijs te legitimeren. Zie hiervoor ook onze algemene leveringsvoorwaarden die u onderaan op onze websit...
Verhuurbedrijf Zuid-Holland is volledig AVG-proof. Dat betekent niets meer en niets minder dat wij de richtlijnen die in het kader van deze wet zijn opgesteld opvolgen.
Indien wij bijvoorbeeld een kopie maken van uw identiteitspapieren dan wordt uw ...
De huurder is tijdens de gehele huurperiode aansprakelijk. De huurder dient de huurartikelen bijvoorbeeld ook goed te beschermen tegen vocht en weersinvloeden. De huurder is ook aansprakelijk voor alle schade ontstaan tijdens het gebruik van het gehu...
Ja dat is mogelijk. Let u er daarbij wel op dat de huurartikelen dan ook tijdens het vervoer binnen uw aansprakelijkheid vallen. Leest u alles over zelf halen en brengen in onze leveringsvoorwaarden, die u onderaan op onze website aantreft.
Heeft u een klacht of een kritische opmerking. Laat het ons a.u.b. weten. Elke feedback is voor ons belangrijk om de groei verder vorm te geven. Ondanks het feit dat ons motto is "alles in 1x goed", beseffen wij dat ook verhuren voor een belangrijk d...